marți, 24 februarie 2009

Cum sa-ti faci server triburile - Tutorial Triburile Server

  1. cum creez server la triburile
  2. cum creez un server de triburile
  3. cum creez un server la triburile
  4. um creez un server de triburile speed
  5. cum imi fac un server pe triburile
  6. tutorial server triburile

Pentru a primi intructiunile trebuie sa trimiteti un SMS cu textul TXT TRIBURILE catre numarul 1263.

Dupa ce urmati toate intructiunile veti avea un server de Triburile functional.

3,00 EUR + TVA
Support: contact@yahoo.com


22 comentarii:

  1. Nu multi vor afla acest lucru.Eu fac acest lucru contra cost.

    RăspundețiȘtergere
  2. da nu ia commanda cand apas pe sit de ce

    RăspundețiȘtergere
  3. Cine vrea sa creeze un astfel de server il ajut eu si fara bani.Da-ti add la adresa crysti_speed.

    RăspundețiȘtergere
  4. cn poate sa ma ajute si pe mn sami creez un servar privat uitati idu wisher_moov

    RăspundețiȘtergere
  5. vreau sa ma ajutati si pe mn...cum se face un servar de triburile speed..ms va ast pe id meu jubilicy_fermecatorul...ms

    RăspundețiȘtergere
  6. vreau si eu un server de triburile sau de genu triburile cu foarte multi jucatori daca ma puteti ajuta nu conteaza cum contactatima la ovidyu91

    RăspundețiȘtergere
  7. eu stiu sa fac server de speed dar nu stiu cum se face mai multe lumi si stiu sa fac un forum caluema al serverului cine vrea sa ma cotacteze la idul dragutzu_adryan2008

    RăspundețiȘtergere
  8. ma puteti ajuta sa im creez si eu un server de triburile.cautatima pe id herbi_mihai

    RăspundețiȘtergere
  9. http://www.xtutorial.110mb.com/


    vedeti acolo pas cu pas ce sa faceti...linkul de download este jos de tot

    RăspundețiȘtergere
  10. sallz ma puteti ajuta si pe mn va implor...sa imi fac un svr. de triburile ADD la ID-ul meu cosmyy_killerboy_steaua

    RăspundețiȘtergere
  11. BAAA va dat omu tutorial...in locu vostru bagam nasu-n fund si il citeam macar..

    RăspundețiȘtergere
  12. eu am urmat tot de pe http://www.xtutorial.110mb.com/ si pot sa ma joc pe el dar altii cand scriu ip meu in browser nu le merge dar mie da......id de mes denis_tr26

    RăspundețiȘtergere
  13. toti care vor sv sa ma contacteze la id micul_kinder le dau contra cost undeva la 3-4-5 euro .... depinde de persoana...

    RăspundețiȘtergere
  14. eu fac servere de triburile pt 3 euro orange ;)

    contact:bobby92q

    RăspundețiȘtergere
  15. Mah asta de pe  http://www.ctutorial.110mb.com cere bani....??? id meu benq_nike

    RăspundețiȘtergere
  16. sal,eu la tutoriarul de mai sus nu inteleg ce inseamna cuvantu dezarhivati si cum fac acel lcru

    RăspundețiȘtergere
  17. mie nu imi merge cand deschid setup_xampp.bat imi zice
    Sorry, but....nothing to do !
    dc ?

    RăspundețiȘtergere
  18. eXtr3am nu trebuie sa mai deschizi setup_xampp..

    Pentru cei care vor sa joace pe un server puternic de triburile incercati http://infernal-wars.zapto.org . 4 Lumi momentan.

    RăspundețiȘtergere
  19. Sallz allz am nevoie si eu sa stiu cum fac lumile la triburile contact la id eo_sunsun!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Miam facut server triburile si imi merge bine, chiar foarte bine, dar vreau sa stiu si eu cum va faceti mai multe lumi !
    Ma poate ajuta cineva ?

    RăspundețiȘtergere
  21. server cu 2 lumi

    http://speed-tg-frumos.no-ip.biz

    RăspundețiȘtergere
  22. care ma poate ajuta sa-mi fac si eu un server contact la id-ul costin_steaua92

    RăspundețiȘtergere